Bochnia to malowniczo położone miasteczko w sercu małopolski. Pierwsze wzmianki o osadzie pochodzą z 1198 roku, zaś prawa miejskie Bochnia uzyskała w 1253 roku czyli 4 lata wcześniej niż Kraków. Znaczenie miastu w średniowieczu, obok położenia na szlakach handlowych z Węgrami i Rusią, nadawały pokłady soli kamiennej. W czasie kiedy bocheńska kopalnia była już dużym, dobrze prosperującym przedsiębiorstwem, odkryto sól w Wieliczce. W następnych latach kopalnie w Bochni i Wieliczce połączono w jedno duże przedsiębiorstwo, pod nazwą „Żupy Krakowskie”.
Chociaż w XX wieku zaniechano wydobycia to Bochnia wciąż kojarzona jest z kopalnią soli, która obecnie pełni funkcję uzdrowiska. O rozwoju miasta w latach powojennych decydowało powstanie nowych zakładów pacy, przede wszystkich filii Krakowskiej Huty im Lenina. Obecnie Bochnia jest 30 tys. miastem z prosperującymi licznymi małymi i średnimi przedsiębiorstwami.
W roku 1991. W Bochni, mieście leżącym 40 km od Krakowa (w ówczesnym województwie tarnowskim), powstała spółka cywilna Cadilak. Początkowo firma dysponowała niewielkim dzierżawionym placem i budynkiem mieszczącym się w Bochni przy ul. Partyzantów 37. Zakres działalności firmy obejmował wówczas komis samochodowy, sprzedaż części samochodowych, pomoc drogową i kasację pojazdów. Z czasem kasacja pojazdów oraz sprzedaż części stały się podstawą funkcjonowania przedsiębiorstwa.
W roku 1997 właściciel Cadilaka nabył znacznie większą działkę od dotychczas zajmowanej przez firmę. Inwestycja ta pozwoliła na rozbudowanie magazynów i zaplecza warsztatowego wykorzystywanego w procesie recyklingu samochodów. W roku 2011 do użytkowania zostały oddane: nowe magazyn, hala demontażu oraz zaplecze biurowe.
25 września 2002 na półkach magazynów przedsiębiorstwa pojawiła się 1 000 część samochodowa, w tej chwili firma ma w swojej ofercie ponad 71000 używanych części. Dodatkowo oferta części samochodowych została rozszerzona o nowe zamienniki, które sprowadzane są według zamówień składanych przez klientów.
W początkach działalności firmy złomowano 4 samochody miesięcznie (pierwszym zezłomowanym samochodem była Syrena) i chociaż od tego czasu minęło 20 lat, a skasowane u nas pojazdy liczymy w tysiącach, to wciąż każdy docierający do nas pojazd jest dla nas tak samo ważny i traktowany jest z należytą starannością